Tradicionalna knjiga ili e-knjiga? Ili ipak oboje? Mnogim izdavačima je teško napraviti izbor. Tradicionalna štampana knjiga postoji od davnina i preživjela je razne uspone i padove. E-knjige u svom potpunom elektronskom izdanju su sa nama preko deset godina i neprestano se razvijaju tehnološkim inovacijama.
Odluka koju izdavačima može utjecati na njihov ukupni rezultat prihoda. Mnogo je argumenata zašto su e-knjige iz perspektive korisnika nekada bolje od tradicionalnih knjiga.
Rezimirajmo zašto bi izdavači trebali uvrstiti e-knjige za bolji i profitabilniji rezultat.
Isplativost
Objavljivanje knjiga je nije jeftin proces. Cijena knjige ovisi o broju stranica, kvaliteti štampe, pokrivanju kreativnih i marketinških troškova. U takvom scenariju izdavanje više verzija knjiga povećava troškove. Međutim, e-knjige eliminiraju ove troškove, što ih čini isplativim rješenjem za izdavače. Izdavači mogu u svako vrijeme promijeniti ažuriranu verziju e-knjige, za razliku od tradicionalnog štampanja novih primjeraka. Amber Vam omogućava da svoje e-knjige na platformi uvijek ažurirate kad god želite bez dodatnih troškova.
Analitika
Kao izdavaču, važno je znati kako čitatelji reagiraju na knjige. Tradicionalna knjiga ima ograničenja jer ne pruža stvarnu analitiku za čitatelje. Sa e-knjigama stvari stoje drugačije Zahvaljujući tehnološkoj intervenciji, izdavači sada mogu pogledati kompletnu analitiku o tome kako čitatelji troše sadržaj. Putem Amber analitičkog panela, izdavači mogu pregledati koliko korisnika je kupilo knjigu, koliko ih je ostavilo svoj osvrt na njihove knjige te koje su najpopularnije a koje se slabije prodaju – tačan broj.
Plasman
Plasman tradicionalnih knjiga na tržištu stvara dodatne troškove, što pridodaje konačnom trošku knjige. Uz e-knjige izdavači imaju potpunu kontrolu nad postavljanjem svojih e-knjiga. Ovaj jednostavan plasman ubrzava proces i dovodi izdavače do krajnijih korisnika.
Angažman
Osim što teže dolaze do publike, izdavači ne mogu pratiti angažman čitatelja. Kod tradicionalnih knjiga imaju ograničenja na interaktivnost. E-knjige se bore protiv toga dopuštajući izdavačima da dodaju višestruke interakcije. Izdavači mogu dodati interaktivnost, kao što su audio, video, fotografije, vanjske veze, pojašnjenje riječi i dr., kako bi čitatelji “komunicirali” sa knjigom.
User-friendly
Današnja tehnološki pametna generacija više preferira e-knjige nego fizičke knjige, iako štampanje knjige još uvijek drže primat na tržištu. Izdavači koji su digitalizirali svoja izdanja imaju veće šanse da dođu do šire publike od svoje konkurencije. E-knjige omogućavaju čitateljima da prilagode veličinu slova prema njihovoj želji, označe željene dijelove knjige, izaberu željeni font, čitaju u noćnom načinu, imaju mogućnost rječnika za nepoznate riječi i dr. To ih čini jednostavnim za upotrebu i povećava njihovu potražnju među publikom.
E-knjige su poprimile zamah u posljednjih nekoliko godina iz različitih razloga. Sigurno je da će štampane knjige imati primat na tržištu izdavaštva, ali naklonost e-knjigama može se povećati.
Pridužite se Amberu besplatno i bez dodatnih troškova digitalizujte svoja izdanja, profitirajte od njihove prodaje i upoznajte svoje vjerne čitatelje širom svijeta.
PLASIRAJTE SVOJE KNJIGE