Kakve koristi izdavači mogu imati od e-knjiga

Kako se udio e-knjiga na tržištu nastavlja povećavati u svijetu, izdavači prelaze na digitalno objavljivanje kako bi iskoristili pogodnosti e-knjiga. Sve veći obim i brzine Interneta i jednostavna dostupnost pametnih telefona omogućili su ljudima pristup e-knjigama na svojim uređajima, bilo iz zadovoljstva čitanja ili tražeći materijal za istraživanje. U digitalnoj eri, u kojoj se sva preduzeća izmišljaju kako bi preživjela, digitalno objavljivanje nije izuzetak. Pogledajmo nekoliko prednosti e-knjiga u kojima digitalni izdavači mogu uživati i kako se mogu prilagoditi promjenjivom okruženju digitalnog izdavaštva.

Porast mobilnih, video, AR, VR, velikih podataka (big data) i drugih tehnologija otvorili su mogućnosti digitalnim izdavačima da pojednostave svoje poslovanje, brže objavljuju i distribuiraju, dopiru do nove publike i istražuju nove tokove prihoda.

Pogodnosti e-knjiga za digitalne izdavače

Veća publika – više kupaca

Pomoću e-knjiga izdavači mogu iskoristiti moć Interneta da dođu do šire publike širenjem svojih izdanja na strana tržišta. Digitalne knjige mogu prodavatii na vlastitom web mjestu, putem društvenih mreža ili namjenskih mrežnih tržnica. Današnja tehnološki pametna generacija želi čitati knjige u pokretu, kada ima vremena i na platformi po svom izboru, bilo da su to namjenski čitači e-knjiga, pametni telefoni, tableti ili njihovi laptopi.

Ušteda troškova na proizvodnji

Offset štampa je dominantan oblik štampe knjiga više od jednog stoljeća. U ovom modelu, što više primjeraka izdavač odštampa, niža je cijena po kopiji koja nastaje. Ekonomije offset štampe podstiču izdavače da štampaju hiljade primjeraka i distribuiraju te primjerke putem maloprodaje. U slučaju da se sve kopije ne prodaju, oni stvaraju dodatne troškove u skladištu, gdje se neprodane kopije čuvaju nekoliko godina dok se ne izvade na police.

Uz e-knjige izdavače ne veže ekonomija količine. Jednom objavljene e-knjige su dostupne uz naplatu ili se mogu besplatno dijeliti, ovisno o tome kako izdavač želi e-knjigu plasirati na tržište. Izdavači također mogu ažurirati svoje e-knjige dodatnim sadržajem uz minimalne troškove ili bez troškova. Pomoću e-knjiga izdavači takođe postižu značajne uštede na smanjenju zaliha i uklanjanju ili minimiziranju troškova skladišta.

Novi tokovi prihoda

E-knjige nude izdavačima više od uštede troškova u pogledu štampanja, inventara i distribucije. Prije toga, čitatelji su morali ići na buvljake, pijace ili druge knjižare u potragu za naslovima kojih više nema na tržištu. Ništa od ovog prihoda nije se vratilo izdavačima. Sada izdavači mogu unovčiti ove naslove prodavanjem u obliku e-knjiga i iskoristiti nove tokove prihoda.

Dodavanje posebnosti izdanjima

Pojava novih tehnologija također je omogućila izdavačima da pridodaju poseban elemenat pripovijedanja svojim sadržajima, čineći e-knjige privlačnijim i impresivnijim za čitatelje. Na primjer, koristeći platforme za digitalno objavljivanje koje pokreću proširenu stvarnost, izdavači mogu dodati audio / video, animacije i grafike kako bi poboljšali radnju, informacije i likove, a sve u svemu, stvoriti bogatije, interaktivnije i zanimljivije iskustvo čitanja.

Poboljšanje vidljivosti sadržaja

U eri društvenih mreža, izdavači mogu iskoristiti društvene mreže za plasiranje svojih e-knjiga, dosezanje nove publike, izgradnju svog brenda, traženje povratnih informacija od čitatelja, a zatim redefiniranje svojih priča, sadržaja i marketinških strategija kako bi ostali konkurentni .

Kako se izdavači mogu prilagoditi novom digitalnom okruženju

Da bi uživali u maksimalnim prednostima e-knjiga, izdavači se moraju prilagoditi promjenjivom digitalnom okruženju i biti proaktivni na zahtjeve čitatelja. Slijedi nekoliko načina koji će pomoći izdavačima da se prilagode okruženju digitalnog izdavanja.

1. Kreiranje strategija digitalnog izdavaštva

Većina preduzeća, malih kompanija i obrazovnih institucija već su usvojile e-Učenje i obuku kao dio svojih obrazovnih i korporativnih potreba za obukom. To znači da im je potreban i njihov materijal za obuku i učenje u više formata. Da bi uživali u pogodnostima e-knjiga, izdavači moraju analizirati svoju publiku kako bi razumjeli njihove čitalačke navike, kako pristupaju e-knjigama i troše sadržaj. Zatim moraju prilagoditi svoju strategiju digitalnog objavljivanja kako bi nadogradili prednosti e-knjiga i zadovoljili potrebe svojih čitatelja.

2. Prilagođavanje poslovnih procesa

Izdavači koji steknu tehničke vještine vjerojatnije će uspjeti u prostoru digitalnog izdavanja i uživati ​​u prednostima e-knjiga. Piratstvo je velika briga posebno ako uzmete u obzir da su mnogi bestselleri dostupni za besplatno preuzimanje. Pa opet, ljudi mogu preuzeti ilegalne kopije ili čak skenirati originalne kopije. Pogodnosti e-knjiga mogu se ugroziti ako se ne osigura digitalna sigurnost

Da bi imali koristi od e-knjiga, izdavači moraju postati tehnološki pametni. Moraju zaštititi autorska prava na svoj sadržaj i osigurati njegov nesmetan prijenos. Njihova pravna odjeljenja morala bi uspostaviti prava intelektualnog vlasništva za e-knjige, izraditi modele naknada za digitalni sadržaj i pregledati postojeće ugovore kako bi osigurala postojanje digitalnih prava.

3. Priprema zaposlenih za digitalno okruženje

Iako će izdavači ostati posrednici između autora i potrošača i preuzimati zadatke odabira sadržaja, uređivanja i marketinga, oni moraju redefinirati svoje poslovne procese i funkcije kako bi zadovoljili potrebe digitalnog svijeta i uživali u blagodatima e-knjiga.

Objava e-knjige je jednostavna, međutim, važno je prilagoditi sadržaj u skladu s promjenjivim navikama čitanja i kupovine kod potrošača. Stoga izdavači trebaju osposobiti svoje zaposlenike za digitalno okruženje tako da njihove e-knjige budu optimizirane za web promet i dosegnu pravu publiku, u pravo vrijeme i u pravom formatu.

4. Zaštita e-knjiga i DRM

Izdavači bi trebali analizirati zahtjeve tržišta i kupovne navike svoje ciljne publike kako bi razumjeli publiku koja želi njihova izdanja u elektronskom formatu. Oni bi također trebali težiti prihvaćanju sistema za upravljanje digitalnim pravima (DRM) koji štite autorska prava na njihov sadržaj, ali ne otežavaju kupnju ili upotrebu digitalnog sadržaja.

Amber primjenjuje posljedni oblik zaštite digitalnih prava koji se ugrađuje u svaku e-knjigu na našem cloud sistemu, tako da izdavači nikada ne moraju brinuti o nelegalnom širenju svojih izdanja.
5. Ponuda dodatnog sadržaja

Ponuda dodatnog sadržaja povećava vrijednost i raspon pogodnosti e-knjiga. Dodavanje multimedije, animacija, zvuka i drugih povezanih veza na e-knjige moglo bi pomoći dosezanju šire publike i stvaranju baze vjernih kupaca koji će se čak vratiti da kupe ažurirana izdanja i povezane ili srodne knjige koji dodaju vrijednost postojećim naslovima.

Da rezimiramo…

Kako svijet postaje sve digitalniji, izdavači moraju krenuti putem e-knjiga kako bi ostali relevantni. Objavljivanje e-knjige prilično je jednostavno – povežite se sa nama i mi ćemo vam pomoći da objavite svoju e-knjigu u jednostavnim koracima, i to bez ikakvih vaših novčanih ulaganja. Međutim, da bi izdvojili svoje kupce i izvukli brojne pogodnosti e-knjiga, izdavači trebaju jasnu strategiju za svoju ciljnu publiku, sadržaj koji će isporučiti, a zatim prilagoditi svoje funkcije i procese kako bi uspjeli u digitalnom okruženju.

Zajedno unaprijedimo i zaštitimo digitalno tržište knjiga na Balkanu
OBJAVITE SA NAMA
Leave a Reply

Your email address will not be published.

You May Also Like